Förlorad igen

Jag sitter med datorn i knät, vid det här läget kommer väl inte det direkt som någon skräll, haha. Har ringt runt till diverse ställen idag och fixat allt som ska fixas, det är mycket nu!

Jag känner knappt att jag hinner tänka efter, jag orkar inte heller göra det så det är väl bara bra. Dock inte lika bra att jag försöker fly från problemen, för i slutet av dagen så vet jag ju att de finns kvar där ändå. Jag vet bara inte vad jag ska ta mig till, jag måste hitta mig själv någonstans, för jag förlora mig själv längs vägen igen. Det blev för mycket press, det blev för mycket av allt på en och samma gång, med mig själv och omgivningen och mitt i allt ska man räcka till. Sen en tid tillbaka har jag vart tom och försökt hitta rätt, medans man samtidigt ska vara san. Det är svårt!

Idag ska mormor firas med en middag nere i Göteborg då som sagt, det ska bli trevligt. Hon fyller egentligen i morgon men då ska hon på fotboll, så vi får ta det idag, haha.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0