Det är så mycket nu, döööör

God kväll mina damer och herrar :) Haha. Var i skolan idag, kan ju tala om att jag fick mig en chock. Verkligheten kom ikapp mig och det är nu jag inser hur mycket jag verkligen har att göra. Fyfan! Måste tenta av en hel kurs, för jag hade 50 poäng för lite, och det kommer dom på nu, NU?! Jobbigt som fan. Dessutom är det flera inlämningar och prov som ska göras, känner mig sjukt stressad.

Fann ingen motivation till att plugga alls efter detta, så när jag kom hem från skolan tog jag mig en kopp kaffe, la mig och kolla film och somnade i 3 timmar framåt. Inte det bästa, men fan så skönt kan jag tala om! Det är nu ska ska ta fram alla läxor och sätta igång, men jag orkar verkligen inte idag! Får ta det i morgon! Hm. .

Well, skulle ju berätta om helgen för er också! Tar det kort, för jag är seg och orkar inte skriva.

Vi bjöd Andres över till Danmark i en helg och firade honom! Detta innebar öl, cider, sprit och massor av skoj. Bowling, grillning, njutning i solen, kubb osv, och självklart öl från morgon till kväll. Kort och gott, en jätte trevlig helg och det bästa vi kuna göra för honom, kändes bra :) Han fick självklart presenter också (Y)


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0