Deklaration

Kan ju börja med att berättade gårdagen var fantastisk! Först åkte jag och Love till thn för att handla shortsen som jag kollat in länge och en tröja. Min underbara köpte den fina tröjan till mig, börjar bli lite bortskämd nu. Kan visa bilder på köpen senare ikväll och även de senaste inhandlade kläderna som blivit. Iaf, efter det blev det kina-mat och sedan en sväng förbi systemet. Som ni kommer ihåg så var det strålande sol ute igår. Sandra kom på den lysande idén om att vi kunde dricka några cider och inviga våran terass för första gången i år, så det gjorde vi. Super mysigt och dessutom hur trevligt som helst!

Över till idag, jag var i skolan för första gången sedan operationen och jag kan ju tala om att det tog otroligt mycket på krafterna och jag känner bara att jag vill sova en stund nu! Får se om jag kanske gör det. Annars har jag inte hunnit med så mycket mer idag och troligtvis blir det inte så mycket mer heller, som sagt, är helt slut.

Fick väldigt glada nyheter när jag kom hem, mina deklarationspapper har kommit och jag får tillbaka mer än jag hade trott, helt underbart! Hade det inte vart för att jag tagot ut på fonderna och behöver skatta på vinsten så hade jag fått ännu mer! Fast jag ska inte vara girig, är hur glad som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0