Dålig uppdatering

Time's fly, som sagt! Lovet har rusat förbi i en väldans fart och man har knappt hängt med. Förstår inte vart all tid och alla dagar tar vägen, det går så fruktansvärt fort nu. Det är positivt på ett sätt, men samtidigt jobbigt då man inte hinner med allt som ska göras!

Den dåliga uppdateringen i helgen har berott på, ah som sagt att det vart helg och inte vilken helg som helst heller, utan PÅSK! "Yeey, supa" tänker alla då, medans Alexandra tänker, "aj jag kan inte gå på min fot så jag får vara hemma". Haha, nej riktigt så illa har det faktiskt inte vart! Jag har njutit av det underbara vädret till max och suttit ute varenda solig dag, nästan hela dagen. Mamma och lillkillen och också vart uppe och hälsat på hela helgen och det har vart helt underbart att gå umgås med dom och inte känna att man ska iväg någonstans, utan bara ta vara på tiden. Så kort och gott har jag umgåtts med familjen!

Inte bara, nu ljög jag. När mina "alkis" (haha) vänner inte vart ute och svinat så har de också vart här hos mig och hälsat på såklart, lika trevligt som vanligt. Igår bestämde vi oss för att åka till Göta, närmare bestämt Bigården, och spela kubb med våran kära vänner Elli och Danne och det var faktiskt riktigt roligt! Många skratt och härlig gemenskap får jag säga.

Idag har vädret inte vart det bästa men sista dagen på lovet får man ju ändå ta vara på kändes det som! Vi bestämde oss för att åka ner till mamma i Göteborg och hälsa på en sväng och få i oss en bit god mat, så det blev det idag! Trevligt som alltid och som sagt, mina vänner är underbara!

Har inte pluggat ens hälften av allt som skulle vart gjort men har bestämt mig för att göra det nu! Har redan hunnit med en uppgift så nu blir det på nästa! TRÅKIGT.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0