Alexandra

God kväll. Nu är man tillbaka vid datorn efter en hyfsat lång dag. Åkte ju, som sagt, ner till Göteborg för att bjuda mormor på middag och mötte där upp mamma med familj, mycket trevligt får jag säga. Dessutom god mat, får man ju inte glömma, vi käkade på bambo och det finns nog inget som smakar så gott, dock om man inte äter där alldeles för ofta då vill säga. Nog om det.

Klockan är snart halv ett, det börjar bli lite av en vana att sitta uppe sent nu för tiden, men jag tycker verkligen att det är så skönt. Det är VERKLIGEN tid för sig själv om något. Lugn musik på, ingen som är vaken runt om och bara ägna sig åt sig själv för ett litet tag. Jag är nog lite av en osocial människa i vissa lägen, älskar ju att vara själv. Fast kan inte säga annat än att jag älskar att umgås med mina vänner och ha skoj också, så ah, lite av ett dilemma där ja. Beror mycket på vilket humör man är på och hur man mår iofs.

Efter att vi kom hem från Göteborg så kom Sandra hit en sväng, vi cyklade ner och handlade lite och därefter spelade vi lite kort och umgicks, mycket trevligt. Nu sitter jag här och funderar på vad som håller på att hända med min dator, allt är hur segt som helst och vi ska inte prata om mitt internet, DET SUGER! Usch. Den håller säkert på att krascha, haha.

- Långa nätter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0