Your strenght is so hard to find

Då var den Måndag kväll, en lika tråkig kväll som alla dom andra, haha.
Har inte gjort mycket alls, städat lägenheten, diskat och allt sånt, sedan en liten promenad hem, umgåtts med Malin och druckit lite kaffe och sen tillbaka igen och nu sitter jag här.

Helgen, jadu vad ska man säga? Allt började trevligt och fortsatte så ganska länge. Men säger inget så har jag inget sagt, det är nog bäst så kan jag känna.

Back on track, ah det känns i alla fall så. Det blir väl iofs ganska mycket vad man gör det till tror jag, uppskatta det man har och se saker positivt, ah så är det. Men ibland är det bara så svårt, faktiskt. Skit samma :)

Måste lägga in en rad till mina fantastiskt underbara tjejer, det finns inget bättre än er. Jag är så tacksam för att ni alltid ställer upp, för att ni alltid lyssnar och för att ni finns vid min sida i vått och torrt. Jag har verkligen de 2 bästa vännerna i världen! Tack <3 Älskar er.

Jaja, julafton snart också! Blandade känslor inför det.


Aja, Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0