Trött

Ja då var man hemma igen från en tripp i Trollhättan, det har vart trevligt får jag lov att säga. Tittat i affärer, handlat lite, käkat mat och självklart köpt en take away chai latte, så nice.

Nu ska jag snart iväg igen, hem och prova min nyårklänning, då jag är osäker på om den passar mig fortfarande nu när kilona börjar ramla på ännu mer, ledsamt men sant. Trodde jag hade börjat bli duktig men från ingenstans har jag kommit in i en sån där godis-ätar-period igen, det suger. Får ta och ha lite mer självdiciplin nu tror jag.

Jag och Malin ska iaf gå hem till mig och efter det ska vi ta oss en sväng hem till våran söta halvsjuka lilla Sandy! det kommer nog bli trevligt. Jag hoppas dock att foten inte sviker mig nu, för det har gått ganska bra att gå runt i Trollhättan idag, så får väl se hur det slutar sen. Att gå till Göta blir en ganska kraftig belastning för en inflamerad fot, men det är bara att hoppas på det bästa, annars lär jag ju få ligga hela dagen i morgon, mindre kul.

Påtal om i morgon, ska jobba hos moster nu alla dagar innan jul. Verkligen inte det roligaste, men vad ska man göra när man behöver pengarna? Jag har inget val kan jag ju säga. Vet bara inte när jag ska ha tid att köpa mina julklappar, har inte köpt en enda, det känns kasst. Tiden bara springer iväg och jag har hela tiden tänkt att "ah, men det hinner jag". Nu känner jag bara att jag inte har någon tid kvar till något alls.

Ne, nu ska jag ut och röra på mig. Hörs!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0