Trevligt

Kom precis hem från Sandra, har haft en kanon kväll med tjejerna faktiskt. Det behövdes känner jag nu i efterhand, massa skratt, mys framför idol och bara snacka lite grann, det är min medicin det. Malin&Sandra, tack för att ni alltid finns till hands, tack för att ni alltid får mig att glömma det dåliga och fokusera på det som är bra, älskar er girls.

Kevin vann idol ikväll också, heja heja. Det blev som jag hoppats och trodde :) (Y)


I morgon blir det fullt ös medvetslös, haha. Njae, kanske inte riktigt så illa, men drickas ska det göras i alla fall, sweet. Hoppas kvällen blir bra nu bara! Men vad kan bli dåligt, jag är ju med mina tjejer, då brukar det bli bra :) haha.


Ah ne, om man skulle ta och leta upp sängen kanske. God natt!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0