trevligt

Då var man hemma igen, 9 timmar senare och en del shopping och hårfärgning. Har som sagt var nere hos min kära mamma i Göteborg, färgat hennes hår och bytt julklappar. Byte ut min klänning jag fick till ett par snygga chinos och så fick jag en  tunika och 2 par strumpbyxor av mamma, hon är bra snäll. Färgning gav ett bra resultat och jag är hysat nöjd faktiskt, då mamma ska ha 2 olika färger i sitt hår är det inte det lättaste.

Min lillebror är bra söt vill jag lova, när jag stod och tog på mig utterkläderna för att rusa till bussen kommer han fram till mig, ger mig en puss och säger lite knackligt "ciao" (hejdå på spanska), han är bara för underbar. Drygt ett och ett halvt år är han för de som undrar. Min ögonsten <3

Har precis träffat Malin sen sväng också, hon kom förbi en snabbis direkt när jag kom från bussen. Osocial, trött och tråkigt var  jag också, förlåt <3. Nu är i alla fall planerna i lås och det är bara nyår som fattas, nice.

Nu ska jag nog ta och sätta på en film att somna till, det är ju trots allt en dag i morgon också.



Jag är så lycklig att du finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0