smärta&trötthet

Då har man äntligen kommit hem och är färdig med dagen alla "måsten" osv. Har jobbat, åkt till Trollhättan, jobbat igen, träffat Sandra och Malin en snabbis. Nu är jag hemma igen, måste säga att det är väldigt skönt med tanke på att jag är helt slut i kroppen och har ont i foten. Fick handlat den sista julklappen till D iaf, skönt. Laddaren som jag nämnde i inlägget tidigare blev det inget med, den fanns inte någonstans. Fast till min stora lycka hittade jag laddaren till slut (trodde den var borta) så det var himla skönt det och 800 kr rikare. Iofs ska alla mina pengar gå till mobilräkningen som blev efter Thailand och jag kan inte påstå att den var att leka med.

Jobb i morgon också då, jag vill verkligen INTE, men vad ska man göra, det är bara att kämpa på. Det är trots allt sista dagen i morgon och det känns skönt, för efter det kan jag äntligen njuta av mitt lov.

Sandra, jag kommer sakna dig så himla mycket. Kändes jätte jobbigt att säga "vi ses snart igen", det kommer bli så tomt och 3 veckor är trots allt väldigt lång tid, men jag hoppas att du får en underbar resa och hälsa pappakent från mig. Älskar dig vännen.

Nu ska jag nog ta mig an den jätte stora disken som är och sedan duscha för att efter det gå och lägga mig, som sagt är svin trött.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0