ready

Då var man iordning gjord och klar, det gick fort och jag är nöjd så det var bra. Funderar på att ta något att äta innan jag åker också, är hyfsat hungrig och dessutom är det ju inte bra att gå på tom mage. Jag måste verkligen börja skärpa mig med det där nu asså, äter sjukt dåligt och är jätte dålig på att motionera. Efter nyår får det bli nya tag, milen varje dag och sedan försöka anpassa maten efter tider och nyttighet. Jag ska vara ärlig och säga att det blir alldeles för lite matlagning och alldeles för mycket onyttigt, vilket inte är bra för något. Så nu blir det andra grejer! Har t.o.m fått en stegräknare av mormor och ett måttband som mäter BMI och sådant, hur bra som helst nu när man verkligen ska komma igång. ( För att inte glöma den fina julklappen jag fick också, en viktväktarbok, haha )

Ne, nu ska jag äta innan bussen går, hörs sedan.
 

Om du visste hur underbar du är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0