perfect

Har precis träffat Malin, pratat om allt inför i morgon och nu verkar det som om allt faller på sin plats. Det känns jätte skönt faktiskt, nu behöver man inte tänka på något alls, endast att göra sig fin. Nopra ögonbrynen, göra iordning fötterna (måla, fila osv), raka sig och självklart sola en gång till. Detta kommer bli bra, jag är pepp. Vet att jag sagt att nyår är överskattat och att förväntningarna bör vara låga (vilket dom egentligen är) men nu känner jag att iaf middagen och hela den biten kommer bli bra, det är ju faktiskt det viktigaste. Vad som händer senare på kvällen är ovässentligt just nu, tar det som det kommer eftersom det brukar bli bäst då. Finns en del alternativ och vi får se vad våra kloka huvden slår ihop.

Just nu sitter jag som ett litet barn med massor av myror i menen då jag är fruktansvärt rastlös. Vet inte vad jag ska hitta på riktigt, kanske ska gå och lägga sig. Men det känns tråkigt och på tok för tidigt för att vara mig. Får väl se.


You make me breathless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0