nothing to say

Egentligen har jag väl kanske inte så mycket att säga, men hundra tankar i mitt huvud.


Ingen skola idag, så skönt att slippa. Som om inte jag haft tillräckligt med semester, men det är aldrig fel med mer. Som sagt så jag är inte så mycket för skolan, men å andra sidan, vem är det egentligen? I alla fall, i morgon börjar julborden i skolan och jag har förmiddag, tråååkigt.


Vart hemma hos Sandra idag en sväng, gick faktiskt dit och hem, tro det eller ej och nu efteråt känns det hur skönt som helst. Rensa tankarna på all skit och fundera på varför onödiga saker händer. Så meningslöst, men är det kanske meningen, ödet typ? Ah, kanske, haha.

Vännerna, det finns inget bättre.


Orkaaaa det här.


Nu ska jag nog sova, natti natti.

Puss&Kram


- Ser inte klart utan dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0