när vi två blir en

Tänk att det är så himla skönt att sova, det finns knappt något som är bättre. Gick och la mig igen efter det förra inlägget och har sovit till för ungefär en timme sen. Illa att knappt se ljus på en hel del, men vad ska man göra. Det tar på krafterna att hålla igång vill jag lova. Dessutom finns det inget bättre än att gosa ner sig tillsammans med D.

Imorgon ska jag först jobba, sen åka till Trollhättan för att få fixat det alldra sista och handla mat med D till lägenheten. Efter det ska jag tillbaka till jobbet igen, moster var snäll och gav mig lite ledigt, så ska jag jobba över istället, men det är bättre det, behöver verkligen komma iväg och få fixat dessa saker.

Nu ska jag nog käka något, sen göra mig en kopp med chai te och sätta på en bra film.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0