När man är full

Då har man vaknat, kan inte påstå att jag är speciellt pigg men det är väl smällar man får ta. Drack alldeles för mycket igår kände jag, mina vänner ville verklgen se mig full igår och så blev det, varsågoda. Efter att D vart så snäll och hämtat mig mitt i natten (tror klockan var halv fem) skulle vi kolla en film, hur tror ni det blev? Jag sten somnade redan innan han hunnit sätta på filmen, tråkigt. Gårdagen var helt okej ändå, tråkigt bara att alla drog helt plötsligt, fast klockan var iofs ganska mycket mer än jag trodde.

Det är allt jag har att säga om igår. Idag ska jag bara ligga och bli fet och kolla massa film. Orkar inget annat känner jag, värsta huvudvärken och helt seg i kroppen.


Hörs sedan! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0