myskväll

Idag har minst sagt varit en slapp-dag för min del, städat undan lite efter drickandet i lägenheten igår, duschat, gått och solat, träffat Malin och suttit vid datorn. Antar att det är så det blir när man dricker lite för mycket, för igår kan jag säga att det blev en hel del för mig (kanske lite för mycket). Fast huvudsaken är ju att man har kul och det hade jag med min familj, vänner och pojkvän.

Imorgon blir det upp och hoppa redan halv nio, ska nämligen åka med Malin till Trollhättan och få min julklapp (nagelförlängning) av henne, hon är bara för underbar mitt lilla hjärta. Vi kommer bli så fina tills nyår, det är perfekt. Sen har jag ingen aning om vad som står på menyn för morgondagen, får väl se vad som händer.

Jag bär det på mig, jag kommer alltid bära det med mig, du är underbar.



Sandy, jag saknar dig. Hoppas du har det bra! <3


Nu ska jag ta en dusch, sen lägga mig och kolla film med D, mys.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Snällis

Aj miss you tooooo baby!!:D:D:D glömde säga vilken snygg design de blev på din blogg:)

2008-12-27 @ 00:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0