Mys med tjejerna

Idag vaknade jag klockan fyra, det är helt otroligt. Fast ska saninngen fram så somnade jag inte förrän halv sju i morses, helt sjuk då jag inte fattar vad som hände, jag brukar vanligtvis slockna innan klockan hunnit slå tolv typ. Sen kan jag inte påstå att jag sov speciellt bra i soffan heller, somnade nämligen där och han kunde inte förmå sig att väcka mig, antar att den lilla sängen blir dubbelt så skön att sova i själv. Iaf, vaknat och somnat om flera gånger under mogonen/eftermiddagen. Var super trött när jag väl gick upp, jobbigt.

Sandra kom hit och tog en chai te med mig, mys. Sedan bestämde vi oss för att åka hem till henne och ta oss ett glas vin tillsammans med Malin också förstås. Det var trevligt, snackades och spelades lite kort. Sedan fick vi för oss att vi ville till Mc Donald's och käka lite mat, för det hade ju varit super gott, dock hittade vi ingen som ville köra oss dit, så det blev ingen natt-mat för oss inte, tråkigt. Men vi hade kul under tiden och det är ju det viktigaste, haha.

Nu sitter jag här och är hungrigare än någonsin, så jag tänmkte gå och laga något att äta. Inte för att det är speciellt bra att äta såhär sent, men det skiter jag faktiskt i just nu, magen skriker.

Hopp hopp, det var allt för nu.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0