moving mountains

Då är Söndagen snart över, vart en ganska lugn dag och inget bakis alls, skönt. Det var trevligt igår, sjöng massa singstar osv. Gick bort till mormor och morfar och hälsade på idag också, pratade om viktiga saker och jag fick som jag ville, det handlar ju om att mötas halvvägs så att säga. Malin var också med, vi gick bort, drack en god kopp kaffe också. Nu sitter jag här, tandvärk och uttråkad.

I morgon ska jag hälsa på mamma nere i Göteborg, hjälpa henne och färga håret inför nyår och byta julklappen som var för liten. Trevligt att få träffa dom lite också, hinner ju inte riktigt i vanliga fall då skolan är i Trollhättan och dom bor i Göteborg.


You could have me moving mountains, i'm so in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0