morgontrött

Det skulle man kunna säga att jag är, har precis gått upp och jag är fortfarande trött. Trots att det inte blev senare än Kl.02 igår, fast efter julens ståhej så behöver nog kroppen vilas. Dessutom är det inte lågt kvar tills nästa stora grej, NYÅR. Det med blandade känslor, tycker att nyår är ganska överskattat men det kan ju dock bli en överraskning i år, får se. Helst av allt hade jag viljat fira det nya året med min prins som jag, förhoppningsvis, kommer tillbringa det kommande året med, fast det tycks inte bli så och det är bara att svälja antar jag. Ska iaf äta en god middag med mina närmsta vänner och bara det är ett stort plus. Jag tror att det kommer bli jätte trevligt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan göra mig klar för att åka med bussen ner till mamma, ska bli trevligt. Färga hennes hår och byta julklappar står på menyn, sedan blir det väl en matbit också om jag känner mamma rätt.


Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0