like a tattoo

Då har man varit i Trollhättan en snabbis med Malin, fick köpt mig en plattång, ett par stövlar, strumpbyxor och ett läppstift, hur gött som helst. Dessutom, det ska vi inte glöma, fick jag nagelförlängning av mitt hjärta som en julklapp. Hon är bara för underbar och fina blev dom också.

Efter det åkte vi hem och jag hamna direkt i soffan, kollade lite på oth och sedan sten-somande jag i 2 timmar, skönt var det eftersom jag sov hur dåligt som helst i natt. Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och gör mig pepp inför ikväll då det tydligen ska sjunka ner en och annan öl. Får väl se hur det blir.

You're on my heart just like a tattoo, i'll always have you, D.


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0