Läkarbesök

Gick upp i morses och ringde till vårdcentralen och berättade om min häl och bad snällt om att få en tid så fort som möjligt då det är ganska akut eftersom julborden är i full gång och utan läkarintyg kan jag inte stanna hemma. Så hon klämde så snällt in mig halv elva redan idag, toppen. Väl där kom jag in direkt ( skräll) och doktorn behövde inte kolla speciellt länge innan han kunde konstatera att det var en rejäl inflamation i hälen. Så nu är det bara vila och käka medicin som gäller, doktorns order! Well, lite tråkigt är det faktiskt att bara ligga om sanningen ska fram, blir så rastlös, men men.


Som ni kanske förstår har jag inte gjort allt för mycket idag, segt. Tänkte jag skulle försöka mig ut på en liten liten promenad med Malin iaf, det kan ju inte skada allt för mycket, hoppas jag inte. I annat fall är det ju bara att gå hem igen. Efter det tänkte jag faktiskt ta mig en god kopp med chai te och kolla på One Tree Hill. Har börjat se det från början igen, säsong ett, hur nice som helst. Finns ingen bättre serie. Men tätt därpå kommer Gossip Girl såklart, också underbart att kolla på. Kan knappt vänta tills nästa avsnitt om en vecka.


Vill bara lägga in en rad till mina vänner, ni vet vilka ni är. Det finns inget bättre <3 Jag älskar er.


- Need you, so please don't push me away.


Nee, här blir det inte många barn gjorda, Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: MALIN:D

Jag är din vän?

2008-12-11 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0