Just another friday

Ja då var det helg igen, tiden går så himla fort. Hittills idag kan jag ju inte påstå att jag gjort något speciellt (för ovanlighetens skull :S ). Ikväll blir det ju i alla fall mys med mina tjejer, ska bli trevligt tycker jag. Alltid lika skoj och alltid lika flummigt tillsammans med dom :) Vad vi ska göra är osäkert, men förmodligen blir det väl till att kolla på idol-finalen, inte för att jag är största fanet av idol, men Sandra vill är ju så då får man ju ställa upp för laget :D haha.


I morgon blir det förmodligen festa, denna gången hoppas vi på att det blir som planerat, MALIN *host*. Haha skämt och sido, men förra helgen blev ju pinglan sjuk och jag var inte direkt på hugget, så i helgen får det bli andra grejer!


Nu ska jag nog hoppa in i duschen :) Hörs!


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Glasögonen

Ojoj pikarna regnar denna veckan!

2008-12-13 @ 03:33:52
Postat av: snällis

JAG ÄR ALLTID TAGGAD! he he he he

2008-12-13 @ 14:54:38
Postat av: snäälis

he he he, ja är alltid taggad!

2008-12-13 @ 14:56:04
Postat av: snällis

spam ;S

2008-12-13 @ 14:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0