I'm back

Då var man tillbaka på bloggen igen efter en paus. Denna gången hoppas jag kunna få blogga ifred utan omogna kommentarer och folk som lägger sig i mitt liv. Tack!


Hemma i kalla Sverige igen efter 2 veckors semester i Thailand, skulle även vilja kalla det paradiset, har haft en underbar semester och jag kände verkligen hur mycket jag behövde detta. Komma ifrån allt ett tag, få tid för sig själv och tänka lite mer klart på avstånd från allt.
Nackdelen med resan var endast självaste resan som tog 12 timmar, väldigt segt faktiskt, men annars har jag inget att klaga på. Absolut värt flera besök till i framtiden.


Väl hemma väntade skolan och vårt projektarbete, som gick över förväntan bra. Det rullade på och alla var super nöjda med oss och tidningen var där och fotade och skrev om oss också, kul. Nu får vi se vad Klas (våran lärare) tyckte och hålla tummarna för bra betyg.


I nästa vecka är det dags för julborden i skolan också, kan väl inte påstå att jag längtar direkt, men vad ska man göra. Antar att det bara är att kämpa på för nu är det bara 2 veckor kvar tills jullovet. Låter helt sjukt, julen är redan här igen, tiden springer iväg och man hinner inte med något känns det som.
Dags att börja handla julklappar och sånt nu också, jobbigt.


Ikväll ska jag hem till Sandy och myspysa med henne iaf, ska bli trevligt. Prata av sig lite, behöver det känner jag. I morgon ska vi festa lite tänkte vi, käka mat, dricka och spela lite poker och sjunga singstar, efter det iväg på fest, nice! Malin, Sandra & jag, trion nummer ett, haha.


Puss&Kram

There's only you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0