Hi dude

Kom nyss ur duschen, det var verkligen skönt att duscha då natten har varit väldigt varm av någon konstig anledning. Vaknade vid halv ett idag, tidigare än vanligt men fortfarande alldeles för sent för mitt eget bästa. Det blir alltid så för mig när jag inte går i skolan, sover sover och sover, jag älskar att sova.

I vilket falla som helst så ska jag och Malin åka en sväng upp till Trollhättan idag, det ska allt bli trevligt. Ta en efterlängtad fika med mitt älskade chai te, som verkligen är värt att prova om ni inte redan gjort det. Sen ska vi väl kolla runt lite i affärerna bara och åka hem igen, det är vad som står på listan idag, än så länge.

Sedan kanske jag förmodligen ska ta hit min tv också, som det ser ut nu iaf, skönt. Får väl se hur det blir, men det hade faktiskt varit bra, då min tv är betydligt större och goare att titta på. Dessutom står den endast hemma i mitt rum och gör ingen nytta alls då jag nästan aldrig är hemma längre. När jag väl är det, så sätter jag mig inte framför tv:n precis. Vi får se helt enkelt.

Nu får jag nog ta och göra mig i ordning tror jag, bussen går om en timme. Hörs sen!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0