gotta find my own way now

Äntligen klar med städningen, en sån himla lättnad att slippa tänka på det mer nu. Nu finns det till och med bestick och glas som är rena, det är bra. Har städat igenom alla mina grejer också, som bara låg som ett enda stort berg i rummet, så nu är jag nöjd för idag faktiskt. Har varit en händelserik dag och i morgon lär det bli minst lika mycket, med tanke på att jag ska jobba.

Rebecka var här förut en snabbis också, trevligt att träffa henne, var ett tag sedan nu eftersom jag inte vart så bra på att vara i skolan på sista tiden. Iaf så lämnade hon pengarna för mobilräkningen (hennes del), känns bra. Kan förmodligen börja ringa och sms på den igen i morgon, hoppashoppas. För hur kul är det att inte ens kunna skicka iväg ett sms på julafton till de som betyder, inget kul alls skulle jag säga. Kommer kännas tungt att lämna ifrån sig så mycket pengar när man egentligen hade kunnat göra så mycket annat roligt för de, men sånt är livet när man aldrig tycks lära sig av misstagen, smällar man får ta.

nu är det dags för mig att hitta min egen väg.
framtiden är oviss.


Nu ska jag duscha och sedan sova. God natt!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0