Filmkväll

Skulle egentligen vart borta hos Sandra i Göta nu, med henne och Malin. Hade planerat att mysa och kolla film, känner mig lite kass för att jag inte är där då Sandra ska åka till Panama i 3 veckor på Tisdag morgon. Fast jag ringde och snackade med Sandra förut så vi bestämde att vi skulle träffas i morgon, dricka lite chai te och prata och säga hejdå för en tid framöver. Kommer sakna dig pinglan. Åter till det jag skrev om, jag tror inte jag hade vart något vidare sällskap då jag verkligen är hur trött som helst och dessutom irriterad, då är det bättre att stanna hemma än att förstöra för dom med en tråkig attityd. Aja, så är det.

Väntar nu på att Malin ska komma hit med lite grejer som jag glömt kvar hos Sandra, sedan ska jag lägga mig i soffan med lite chips och dip och kolla på Twilight och The notebook, om jag inte somnar.

Såna här helger tar på krafterna, får ta det lite lugnt nu efter jul och nyår känner jag. Påbörja ett lite mer nyttigt liv för både kropp och själ känner jag, det behövs verkligen. Malin och jag ska börja gå milen varje dag efter nyår och jag tror verkligen det kommer bli så, jag är pepp på det nu och hon hjälper mig alltid när jag behöver det. Det finns nog ingen som ställer upp så mycket på mig som hon gör, det betyder hur mycket som helst.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Snällis

ja vill osså vara med o gå milen :O

2008-12-22 @ 03:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0