äntligen

Äntligen hemma efter en lång lång arbetsdag, skönt som tusan måste jag säga. Började tidigt och slutade 22:00, inte sådär jätte kul precis. Fast vad gör man inte för att hjälpa moster att bli klar med det sista.
Har betalat min räkning idag också, skönt att få det gjort och ha igång mobilen för utgående samtal igen. Efter jobbet gick jag, moster och Malin upp till Manchester och käka en pizza och drog 2 cider, det var gött som fan, känna att nu har man lov. Sedan blev det en sväng till frasta för att inhandla ciggen för de kommande dagarna. Fick ett snabbt besök av Malin.G och Rebecka från thn också, myspysisar är dom. Var dock inte speciellt social då jag verkligen är helt slut efter denna dagen.

Nu ska jag duscha tänkte jag, sen hoppas jag på massa mys med D , det är ju trots allt snart julafton och i morgon kommer vi inte att fira ihop då han ska vara med sin familj och jag med min, så vi får ge julklappar efter tolv eller också i morgon på morgonen innan vi skiljs åt för kvällen, får se.

Nu säger jag God natt för mig iaf, Puss&Kram

P.s Malin, du är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0