All I need is you

Då var man hemma igen efter en kort dag på jobbet, försov mig nämligen och var först där 2 timmar senare än jag skulle, det är ju inte direkt någon skräll när det gäller mig, illa. Gick för och la mig Kl.05 i morse så det är kanske inte så konstigt att jag inte orkade upp klockan nio, men det var det värt. Gårdagen var mycket trevlig faktiskt och jag fick bekräftat ett och annat som bara gör mig mer lycklig än någonsin. Jag visste inte att jag kunde ha såhär trevligt utan mina favorit-tjejer men det gick ju alldeles utmärkt.

Över till kvällen, det närmar sig och jag börjar bli riktigt på g nu. Jag tror det kommer bli en lyckad kväll och givetvis kommer det säkerligen bli massa skit som vanligt, men å andra sidan, vad är en fest i LILLA EDET utan det? Jag längtar. Först är det iaf middag hemma hemma, mormor bjöd hem mig och Malin på lasagne innan vi ska ut och dricka. "Man måste äta ordentligt innan man ska festa, så jag vill att ni kommer hem", hon är allt bra söt. Sandra ska ju iväg till Trollhättan så henne träffar vi senare. Iaf, tänkte att jag skulle ta mig en powernap innan jag börjar göra mig klar, har ju som sagt inte fått allt för mycket sömn i natt.

D, jag är lycklig med dig. Du är underbar!

På återseende, Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0